Sunday, April 7, 2013

Dinner: god restaurant nær Nationaltheatret

Jeg liker ikke helt navnet "Dinner" men jeg må si at ellers er Dinner en god restaurant. Det ligger nær Nationaltheatret og er derfor enkelt å gå til.


Restauranten er pen men den kan bli full rask og det er hva skjedde med oss siden vi gikk der en lørdag på lunsjtid. Da føltes var det litt tregt. Ellers var servicen god.

Kona mi startet med vårruller.

Vårruller, 59 NOK

De er håndlagt og smaker litt annerledes enn de vanlige vårruller vi finner hvor som helst så vi likte dem godt.

Szechuan Suppe med kylling 79 NOK

Jeg startet med Szechuan suppe som var litt samme som en søt-sør Peking suppe. Jeg liker slike supper og den var god og. Litt sterk men jeg liker det sånt.

Lunsjtallerken, 157 NOK

Kona mi bestilte da lunsjtallerken. Jeg må si at det er mer enn en tallerken. Litt av mye godt men jeg skal ikke si så mye mer om det siden det endrer hver dag med nye ferske varer.

Stekte nudler, 135 NOK

Jeg hadde stekte nudler som var også gode. Jeg ble faktisk veldig full med dem.

På siden av det, bestilte vi kinesisk brød og te. Både smalte også veldig godt.



Vår konklusjon: Dinner er en fin restaurant i Nationaltheatret med god mat. Restauranten kan bli full rask så det er bedre å unngå opptatt perioder.

No comments:

Post a Comment