Thursday, April 25, 2013

Tabibito: en annen restaurant nær Nationaltheatret

Det er mange Asiatiske restauranter nær Nationaltheatret og jeg har allerede skrevet om Dinner her. Navnet Tabibito er Japansk (mener vandrer) men restauranten tilbyr Kinesisk mat.


Restauranten ligger på andre etasje og jeg fant ingen heis så det kan være en utfordring for rullestol, osv. Ellers er det en stilig restaurant med flott inngang og generell sett pen design.


Kona mi bestilte Dim Sum meny for 2 og delte den men barna vårt.

Dim Sum Komposisjon Deluxe: 199 NOK per person, min 2 p.

Dim Sum var greit men noen av dem var litt sterk (OK for voksne men kanskje ikke så bra for barn).

Jeg bestilte Foo Wok indrefilet (hot pot):

Foo Wok Hot Pot, 248 NOK

Det var sterkt men jeg var varslet om det (menyen sa det) og jeg liker litt sterk mat. Ellers var den god, spesiell sausen/krydder.

Alt i alt, er prisene litt høyt men service er utmerket, restauranten er stillig og maten er god.

No comments:

Post a Comment