Friday, August 16, 2013

Middag på Grand Palais

Som jeg skrev her, var jeg litt misfornøyd med Grand Palais sin Fredagsvaffel men for middag, er denne restauranten et bra sted.

Vi var der for et par måneder siden og det gikk greit. Servicen var mye bedre enn siste gang vi var der. Det eneste problemet er at de nektet oss å få barnevogn på siden av bordet til tross for at det var veldig få kunder. Sønnen min sovet i barnevognet og det var litt ubehagelig å la ham alene ved siden av døren.

Her er et par bilder jeg tok:
Forrett eksempel

Salat eksempel

Hovedrett eksempel (kjøtt)

Spesielt den dere ser på siste bildet var god. Det var lammeskank med grønnsaker og saus. Jeg skal ikke beskrive mer maten siden menyen endrer seg i følge råvarer. Så dere kan få noe helt annet enn det vi hadde.

En siste ting angående meny: det var et par anbefalinger med noe som "lokalt spesialitet". Jeg likte den, siden det gir litt mer info til de som besøker Norge og vil spise noe litt lokalt. 

Alt i alt et bra sted for å ha middag. Anbefalt.

No comments:

Post a Comment